March 3, 2013

MOVIE NOTES: Trollhunter (2010)

(MOVIE NOTES este o rubrică în care eu sunt prea leneș să scriu paragrafe inteligibile, așa că mă rezum la a copia notițele pe care mi le-am luat pe parcursul filmului, îmbogățite cu păreri și impresii de după. În cel mai bun caz, va fi ca o recenzie redusă la punctele esențiale, suficient cât să vă dați seama dacă vreți să mă uitați la film sau nu. În cel mai rău caz, probabil n-o să aibă niciun sens. Mereu mi-a plăcut să trăiesc periculos.)




  • Cloverfield cu Norvegia în loc de New York și trolli scandinavi în loc de monstru căzut din ceruri
  • dat POV shaky cam
  • ”Nu o să vă las niciodată să mă filmați!”
  • ”Bine, filmați-mă.”
  • Sunt mai mulți trolli decât mă așteptam în filmul ăsta.
  • Destul de tare faza din peșteră, am cam mușcat din pătură. 
  • Creștinii sunt mâncați de trolli, musulmanii nu. 
  • Troll mic - Troll mediu- Mulți trolli mari - TROLL ENORM CARE UMBLĂ DE CAPUL LUI PRIN TOATĂ NORVEGIA ȘI NU-L VEDE NIMENI NICIODATĂ
  • eokbă.


No comments:

Post a Comment