March 6, 2013

The Walking Dead, Sezonul 3, Episodul 11


Înainte de a începe țin să precizez faptul că nu am urmărit încă episodul 12 în momentul în care am scris rândurile de mai jos, deși acesta a fost deja difuzat.

Exact cum m-am așteptat, episodul 11 urmează același curs plictisitor pe care l-a avut serialul cam din momentul în care a fost introdus Woodbury. Același conflict plictisitor și aceleași situații în care Rick mai are puțin și o ia razna, cu toate că nu are motive în plus față de ceilalți pentru a face acest lucru. Nu știu câte aș putea spune fără să adaug niște spoilere, însă având în vedere că a trecut deja destul timp de la difuzarea episodului, nu cred ca asta să fie vreo problemă.

Punctul culminant este probabil momentul în care Andrea se reîntoarce la grup, așteptându-se probabil la covorul roșu și ceva îmbrățișări, însă aproape primește câteva gloanțe în cap. Lucrurile se mai calmează atunci când grupul își dă seama că Andrea nu a știut de conflictul dintre ei și Woodbery. Ce m-a enervat la culme e faptul că-l tot arăta cu degetul pe Merle (oricât de mult mi-ar displace acesta), însă evită să priceapă faptul că guvernatorul e adevăratul "bad guy" în toată treaba asta. Până la urmă, cine are vina mai mare, cel care dă ordinul, sau cel care execută? Iar toată lipsa ei de gândire rațională este perfect prezentată în ultima secvență a filmului, care, între noi fie vorba, conține și un sfert de semi nud din spate al Andreei. Că o fi al ei sau al vreunei dubluri, asta rămâne de aflat. Eu nu vreau să caut, ca să nu-mi stric fanteziile...

Trecând peste reîntoarcerea acesteia în grup, un alt moment din acest episod m-a făcut să tresar, mai exact momentul în care Carl îl sfătuiește pe Rick să renunțe la poziția se șef. Bravo, mă. Dacă te-aș avea în față ți-aș da o acadea și te-aș bate pe umăr. Copchil deștept, domne, eu am zis mereu asta. Ne uităm însă puțin în jur pentru a vedea cine altcineva ar putea prelua șefia grupului în cazul în care Rick ar asculta de odrasla sa și s-ar retrage.

Singurele două persoane care ar putea face asta sunt Hershel și Daryl, fiecare având însă ceva ce-i lipsește celuilalt. Daryl este agil, se pricepe cu arbaleta și e unul dintre cei mai badass membri ai grupului. Hershel e calculat și rațional, fiind în stare să găsească rapid soluții, însă din cauza piciorului nu poate ieși "pe teren". Vom vedea pe viitor, însă eu personal îl doresc pe Daryl la conducere, chiar dacă asta ar însemna ceva mai multe privilegii pentru Merle.

Și repet, așa pe final, sper ca din episoadele următoare să terminăm cu conflictul "Pușcarie vs Woodbury" și să vedem ceva mai multă acțiune între oameni și walkers, fiindcă aceștia din urmă chiar și-au pierdut din farmec acum că nu mai sunt considerați un pericol major.

No comments:

Post a Comment