April 9, 2013

MOVIE NOTES: Django Unchained (2012)


  • Filmul se presupune că este despre dezlănţuială. O minciună sfruntată.
  • Django ca personaj este mai plat decât Pământul pe vremea lui Galileo.
  • HEI UITAŢI CÂT DE PERSECUTAŢI AU FOST NEGRII, NAŞPA NU???
  • Încet, plictisitor şi mult prea lung, mă doare mâna de cât am ridicat-o în timpul filmului ca să mă uit la ceas.
  • Neamţul e okutz, un fel de Hans Landa mai cuminţel. Motivul principal pentru care m-am uitat la film.
  • Leonardo di Caprio vrea să ne demonstreze încă o dată că poate să joace şi roluri de baeţi răi, şi i-a ieşit. 
  • Samuel L. Jackson a fost absolut jenant. Da, ştiu, şi-a jucat bine rolul, dar personal nu-mi place să-l văd în roluri de genul, nu i se potrivesc deloc. Uitaţi-vă la film şi o să vedeţi de ce.
  • M-a mângâiat la snobeală cameo-ul lui Jonah Hill în singura scenă din film care m-a făcut să râd ca un sălbatic.
  • Relaţia dintre Django şi partenera lui de bostăneală nu e îndeajuns de dezvoltată. În consecinţă, m-a durut în pix de ei doi.
  • Tarantino s-a cuminţit. A lăsat-o mai moale cu scenele over the top, replicile inteligente şi personajele interesante în favoarea unor ţărănoi rasişti. Faptul că filmul ne arată negrii măcelăriţi şi abuzaţi într-o mie de moduri diferite nu-l face un film de Tarantino. Punct.


NSF Rating: mai bine mă uit o zi întreagă cu chester la Jersey Shore /10

No comments:

Post a Comment